Οι πιο συχνοί λόγοι για αυτό είναι:
- Απόρριψη μηνύματος από την υπηρεσία email του παραλήπτη, λόγω φίλτρων Spam (ανεπιθύμητων) ή ο χώρος αποθήκευσης email (mailbox) είναι γεμάτος.
- Η διεύθυνση E-mail που καταχωρήθηκε στην παραγγελία είναι λάθος και το μήνυμα έχει σταλεί σε λάθος παραλήπτη ή ανύπαρκτη διεύθυνση.
Σε αυτή τη λίστα μπορείτε να επιλέξετε και να αποθηκεύσετε προϊόντα που σας κεντρίζουν το ενδιαφέρον και θα θέλατε στο μέλλον να τα αγοράσετε.
- Σε κάθε προϊόν υπάρχει η ένδειξη «Προσθήκη στα Αγαπημένα». Αν θέλετε να προστεθεί στην λίστα «Αγαπημένα» κάνετε κλικ στο αντίστοιχο πεδίο και πλέον είναι εύκολο να το εντοπίσετε ξανά όποτε θέλετε.
- Αν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να αφαιρεθεί κάποιο προϊόν από την λίστα με τις επιλογές σας, απλά κάνετε κλικ στο πεδίο «Χ» που βρίσκεται στην αριστερά πλευρά της εικόνας.
- Αν αποφασίσετε να αγοράσετε κάποιο προϊόν που έχετε επιλέξει στη Λίστα των επιθυμιών σας, κάνετε σύνδεση στο λογαριασμό σας. Έπειτα, επιλέγετε την ένδειξη «Αγαπημένα» στο επάνω μέρος του site, επιλέγετε το προϊόν, κάνετε κλικ στο πεδίο «Προσθήκη στο καλάθι» και προχωράτε στην αγορά.